Сауда орталықтарының маркетингі

“TSPM” ЖШС (Dostyk Plaza СОО) ұйымының жарнама бөлімінің басшысы Азиза Советовна Өтегенова күндізгі Оқытудың 2 курсының қонақ дәріс сабағын өткізу шеңберінде тақырыбы: “сауда орталықтарының маркетингі”.

Өткізу күні: 2024 жылғы 16 ақпан сағат 16.00-ден 17.20-ға дейін

Өтетін орны: акт залы

Оқытушы: Биготанова С.С. – ФинТех кафедрасының оқытушысы.

Қаралған мәселелер:

  • Маркетинг дегеніміз не деп ойлайсыз?
  • Маркетолог деген кім және ол не істейді?
  • Маркетолог 5 салада жұмыс істей алады.
  • Маркетолог маркетолог ретінде.
  • Маркетолог жарнама беруші ретінде.
  • Маркетолог PR ретінде.
  • Маркетолог СММ ретінде.
  • Сатушы ретінде Маркетолог.
  • Сауда үйінде маркетинг не істейді.
  • Сауда орталығының мақсатты аудиториясы.
  • Сауда орталығының аудиториясын тарту.
  • Төлем.
  • Неліктен аудитория барлық жерде әртүрлі және әртүрлі төлемдер.
  • Фокус-топ дегеніміз не және ол қашан қажет.
  • Әр түрлі өнімдердің аудиториясын анықтау.

Сауда маркетингі – бұл нарықтағы тауар белгісінің тұрақтылығын қамтамасыз ету және тауарды тұтынушыға жеткізу мүмкіндігі. Сауда және тұтынушылық маркетингтің мақсаттары мен міндеттері жиі сәйкес келетіндіктен, оларды жалпылама зерттеу қажет. Тұтынушылық маркетинг тұтынушылардың дамып келе жатқан өмір салтын, дағдылары мен қажеттіліктерін ескереді. Сонымен қатар, ол маркетингтік құрылымның әртүрлі бөліктерін қолдана отырып, осы қажеттіліктерді қанағаттандырады. Осылайша, тұтынушының тұрақты сұранысын қамтамасыз ететін белгілі бір тауар белгісіне артықшылық қалыптасады. Алайда, тұтынушылық маркетинг шеңберінде тұтынушы тауарды сауда жүйесі арқылы алады. Сондықтан сауда маркетингі өз міндетін сауда қызметі арқылы орындайды.

Оның негізгі мақсаты – тауарды тұтынушыға сауда жүйесі арқылы” жылжыту”, тауар белгісінің нарықтағы тұрақты жағдайын қамтамасыз ету.

Тауарлар өте көп, ал қарқынды дамып келе жатқан нарық жағдайында өндірушілер тауарларды сатушыларға таратуға көп энергия жұмсауға мәжбүр. Осы мақсатта келесі міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін сауда маркетинг жүйесі құрылады:

  • маркетингтік шешімдерді сатудың барлық деңгейлерінде, сатып алушылар тауар алатын сауда нүктелеріне дейін жүзеге асыру;
  • өндірістік-коммерциялық операцияларға жұмсалған қаражатты өтеу мүмкіндігін арттыру;
  • сауда кәсіпорындарының маркетингтік қызметіне коммерциялық көзқарас;
  • тиімсіз жұмыстың себептерін табуға және оған жауапты адамдарды табуға мүмкіндік беретін маркетингтік мәселелерді кезең-кезеңімен шешу.
  • Қонақ дәрісіне қатысушылар талқыланған мәселелерге қызығушылық танытты, олардың өзектілігін, ғылыми жұмысты жалғастыру үшін сөзсіз пайдасын, нарықты талдау және маркетинг, менеджер саласындағы жоғары кәсіби деңгейін атап өтті.