“TSPM” ЖШС (Dostyk Plaza СОО) ұйымының жарнама бөлімінің басшысы Азиза Советовна Өтегенова күндізгі Оқытудың 2 курсының қонақ дәріс сабағын өткізу шеңберінде тақырыбы: “сауда орталықтарының маркетингі”.
Өткізу күні: 2024 жылғы 16 ақпан сағат 16.00-ден 17.20-ға дейін
Өтетін орны: акт залы
Оқытушы: Биготанова С.С. – ФинТех кафедрасының оқытушысы.
Қаралған мәселелер:
Сауда маркетингі – бұл нарықтағы тауар белгісінің тұрақтылығын қамтамасыз ету және тауарды тұтынушыға жеткізу мүмкіндігі. Сауда және тұтынушылық маркетингтің мақсаттары мен міндеттері жиі сәйкес келетіндіктен, оларды жалпылама зерттеу қажет. Тұтынушылық маркетинг тұтынушылардың дамып келе жатқан өмір салтын, дағдылары мен қажеттіліктерін ескереді. Сонымен қатар, ол маркетингтік құрылымның әртүрлі бөліктерін қолдана отырып, осы қажеттіліктерді қанағаттандырады. Осылайша, тұтынушының тұрақты сұранысын қамтамасыз ететін белгілі бір тауар белгісіне артықшылық қалыптасады. Алайда, тұтынушылық маркетинг шеңберінде тұтынушы тауарды сауда жүйесі арқылы алады. Сондықтан сауда маркетингі өз міндетін сауда қызметі арқылы орындайды.
Оның негізгі мақсаты – тауарды тұтынушыға сауда жүйесі арқылы” жылжыту”, тауар белгісінің нарықтағы тұрақты жағдайын қамтамасыз ету.
Тауарлар өте көп, ал қарқынды дамып келе жатқан нарық жағдайында өндірушілер тауарларды сатушыларға таратуға көп энергия жұмсауға мәжбүр. Осы мақсатта келесі міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін сауда маркетинг жүйесі құрылады: